tirsdag den 4. september 2012

Første skoledaaag + første træning

I dag var min første skoledag og det hele gik godt. Min skole starter 7:40, men vi tog tidligere afsted så jeg kunne nå at få mit student ID, locker og bøger. Men køen var mega lang, så vi gik bare til min time. Alle timerne var kun halv tid, så vi havde fri 10:48. Vi lærte ikke noget, det var mere introduktion til faget og snak om de nye bygninger og sådan. Den første time tror jeg bliver den bedste, det var psykologi og læreren er fantastisk, men jeg kan lide alle mine timer indtil videre. Det gik helt fint med at finde mine klasselokaler, jeg skulle spørge folk nogle gange, men jeg kom til tiden alle gange. Og vi  har kun sådan 4 minutter, så man skal gå hurtigt lige meget hvad.

De eneste lektier jeg fik var to papirer hvor jeg skulle udfylde noget om mig selv og mine interesser. Lidt underligt, men okay. Efter skole kom Alec og hentede mig, og vi tog over til hans veninde, og bagefter kørte han mig tilbage til skolen, til svømmetræning. Det var min første rigtige træning, altså sådan på det rigtige tidspunkt og sådan. Det var hååårdt, men jeg skal nok klare mig. Vi blev delt op i to grupper, et a- og b-hold, jeg var i b-gruppen (de nye+dårlige). Dem der var på mit "hold" var på mit niveau, bortset fra to som var rimelig meget dårligere. Det er rart at der er folk der er dårligere end mig, og nogle på mit niveau, fordi a-holdet er virkelig sindsygt gode. Vi laver sådan noget, hvor vi har fx. 1:15 til at svømme 15x50 yards (45 m) og så skifter vores distance fx. 10x100 yards på måske 2:15. Vi kan se vores tider på et kæmpe scoreboard. Det lyder måske let, og mange vil nok også synes det er det, men vi svømmer i 2 timer straight, og til sidst kan man godt blive træt. Coach Lang sagde bagefter at vi havde fået alt for lang tid til det, og vi højest måtte hvile (vente på at skulle starte igen) i 15 sekunder. Jeg KUNNE godt have haft mindre "hviletid", men det var virkelig dejligt, så det er lidt irriterende at træningen intensiveres.

I det mindste kommer jeg til at være i god form når jeg kommer hjem.

Nu sidder jeg bare herhjemme og slapper af. De andre dage synes jeg mit engelsk har gået rigtig godt, men ikke rigtig i dag. De andre dage har jeg snakke så meget hele dagen, men ikke i dag. I skolen snakkede jeg stort set ikke, og til træning er der ikke vildt meget tid.. Men det bliver nok snart bedre. Burde gå i gang med mine "hvem er jeg"-ark, så det gør jeg nuu.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar