fredag den 28. september 2012

Første måned

Jeg har så travlt det er helt vildt. Jeg har svømmetræning 2 timer om dagen (3 til 5) og stævner 2 gange om ugen cirka. Stævnerne er om aftnen fra 16:30 til 19:30 cirka. Der er også morning practice nogle gange om ugen fra 05:45-0:45. Udover det går jeg i skole og skal hele tiden noget med min familie. Men jeg elsker det, det er bestemt ikke en klage. Faktisk kunne det ikke være bedre.

Nu har jeg så endelig fundet et tidspunkt at skrive lidt, og uploade nogle billeder :)


Huset




                                          Lige når man kommer ind


                                                    

                                                            Stuen og køkkenet



Min seng

                                                  
                                Jeg tog også nogle billeder til et stævne for nogle uger siden:


                                                   The beautiful pool

                                              
                                           Some of the team in the locker rooms before the meet


                               Swimming. Jeg er ikke på billedet, hvis nogen skulle være i tvivl.




Ellers går skolen godt. Jeg har A og -A i alle mine klasser, så det er jo fint. I dag tog jeg dog en test i government som jeg helt havde glemt vi havde. Jeg læste derfor ikke op til den, og det gik vildt dårligt. Heldigvis er der jo den fantastiske ting i dette skolesystem, at man kan tage tests om, så det gør jeg nok. Synes government er den sværeste klasse fordi der er mange tekniske ord, og en del historie jeg ikke lige har på plads. Men det er rart at lære noget, og mange af de andre har også problemer med det.

Jeg har masser af planer for den næste tid, jeg skal bl.a til Cedar point (forlystelsespark i Ohio) med min værtsfamilie, måske til Cedat point med en masse seniors på min skole, til homecoming, team bonding med mit svømmehold og meget, meget mere. Jeg ville gerne fortælle hvad jeg har lavet den sidste måned, men der er simpelthen så meget, at jeg ikke kan huske det.

Jeg har ikke den mindste smule hjemve, det er jo fantastisk. Jeg har skypet med mine forældre to gange nu, og med mine venner måske i alt 6 gange. Jeg føler mig så ekstremt hjemme hos min familie, og jeg er allerede trist ved tanken om at skulle forlade dem..

Jeg tænker ikke 100% på engelsk endnu, men det håber jeg snart sker. Når jeg vågner om morgenen tænker jeg per automatik dansk, fordi jeg er træt.

Jeg har masser at snakke med i skolen, men jeg er ikke 100% kommet til et punkt, hvor jeg har lyst til at spørge nogen om de vil "hang out" efter skole. Måske at tage ud og shoppe eller lave noget konkret, men ikke bare at de kommer hjem til mig, eller jeg kommer hjem til dem.

Det er begyndt at blive rigtig koldt. En morgen for cirka en uge siden var det 37 grader fareheit, hvilket  svarer til cirka + 2-3 grader. Det er dog ikke standarden, jeg tror faktisk stadig det er en del grader lunere her..

Jeg elsker det her, og det er vildt mærkeligt at 1/10 af mit ophold allerede er forbi. Det kan jeg ikke lide :(


Hejheeej, jeg skal nok prøve at opdatere lidt oftere..

1 kommentar:

  1. Hej Astrid,
    Dejligt at følge med i din dagligdag og høre du har det godt.
    Pas på dig selv.
    Knus Stine

    SvarSlet