tirsdag den 28. august 2012

Få timer inden

Jeg skal være i lufthavnen om præcis 6 1/2 time! Endelig skal jeg afsted! 

Vi skal mødes i lufthavnen 03:30. Jeg skal flyve 06:05 til Frankfurt , og derfra til Washington DC klokken 09:40. I Washington DC skal jeg flyve til Detroit, og skal vente cirka 5 timer. Men vi skal også igennem immigration, og det kan godt tage sin tid..

Jeg glæder mig så meget, det er helt vildt. Hele dagen har næsten været som en normal dag, og jeg har faktisk ikke tænkt så meget over jeg skulle afsted. Jeg har været i byen med min far, hvor vi bare gik en tur, og her til aften har jeg været ude og spise med mine forældre. Jeg har ikke rigtig tænkt så meget på at jeg skal væk fra min familie og venner i næsten et helt år, indtil for 10 min siden, da min søde veninde skrev en lang besked til mig. Der fik jeg lidt tårer i øjenene, og fik mig til at huske på hvor mange mennesker jeg vil savne.. Men sammenlignet med alt det jeg skal opleve, er lidt hjemve ingenting.

Lige nu har jeg lyst til at ligge i min nye, store amerikanske seng. Selvom jeg endnu ikke har været i huset, føler jeg mig på en underlig måde hjemme. Det er underligt det hele.

Jeg mangler bare lige at putte min tandbørste i min håndbaggage, og ellers vil jeg bare nyde aftenen, den sidste i meget lang tid hjemme, sammen med min far. 


<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar